طبق گزارش فايننشيال تايمز، مايكروسافت شركت مورگان استنلي را براي فروش Razorfish، آژانس تبليغات اينترنتياش استخدام كرده است. به گزارش ايسنا، اين نشريه از شركت بازاريابي فرانسوي Publicis Groupe SA بهعنوان خريدار احتمالي اين آژانس نام برده است.
مايكروسافت Razorfish را در سال 2007 در بخشي از خريد ششميليارد دلاري Aquantive به دست آورد. طراحي لوگوي بينگ كه موتور جستوجوي جديد مايكروسافت است و همچنين تبليغات آنلاين براي تبليغ بينگ به اين آژانس نسبت داده شده است. آژانس Razorfish كه يكي از بزرگترين آژانسهاي تبليغات تعاملي و بازاريابي به شمار ميرود، در سياتل آمريكا واقع است و بيش از دو هزار كارمند دارد. شركتهاي دل، ديسني و نايك از جمله مشتريهاي اين آژانس هستند.
بنا بر ارزيابي تحليلگران، Razorfish ممكن است 600 تا 700ميليون دلار ارزش داشته باشد. نمايندگان مايكروسافت و Razorfish در زمينه اين گزارش اظهارنظر نكردهاند.
No comments:
Post a Comment