Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

25 June 2009

فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید


اگر دقت کرده باشید مشاهده می کنید که USB درایوها کم کم جایگزین CD و DVD شده اند و حتی دستگاههای پخش کننده مالتی مدیا نیز مجهز به درگاه USB شده اند. همگانی شدن استفاده از USB نیز سبب شده تا این درایوهای کوچک به اشکال و اندازه های مختلف مطابق با سلایق گوناگون و با قیمتهای ارزان در اختیار کاربران قرار گیرد.



کوچکی ، سبکی ، قیمت ارزان و اشکال مختلف این وسیله سبب شده تا کاربران ترجیح دهند که پرونده ها ، فایلهای صوتی و تصویری و برنامه های قابل حمل و نقل خود را با این وسیله ها جابجا کنند و در اختیار داشته باشند.


فایلهای محرمانه کول دیسک خود را پنهان سازید
این عمومیت استفاده البته سبب بروز مشکلاتی نیز می گردد به عنوان مثال سبب دست به دست شدن کول دیسکها و چرخش آنها در میان گروههای کاری با دوستی می گردد.در نتیجه برای اینکه بتوانبد تمامی فایلهای مورد علاقه خود را اعم از شخصی یا عمومی همیشه در یک درایو USB با خود داشته باشید چاره ای ندارید جز اینکه از دسترسی غیر مجاز به فایلهای شخصی خود در کول دیسک جلوگیری کنید و چه بهتر که با مخفی سازی این عمل را انجام دهید.

برنامه ای که معرفی می شود توانایی مخفی سازی فایلها و پوشه ها را به صورت انحصاری برای درایوهای USB و سایر درایوهای قابل حمل داراست.

این نرم افزار رایگان با نام WindMend Folder Hidden محیط کاربری ساده ای دارد و همانطور که اشاره شد تنها و به صورت انحصاری برای درایوهای قابل حمل کاربرد دارد و نه هارد دیسک ها.

پس از استفاده از این نرم افزار می توانید از مخفی ماندن فایلها و اطلاعات محرمانه خود مطمئن باشید به علاوه می توانید برای ورودی این نرم افزار نیز کلمه عبور معین سازید تا با اطمینان بیشتری از این نرم افزار استفاده کنید.

دانلود کنید با حجم ۱/۵۷ مگابایت
منبع: شاهوار

1 comment:

  1. با سلام و عرض تشكر از اينكه اخلاق رسانه اي را رعايت نموده و مطالب سايت ما را با ذكر منبع منتشر مي سازيد

    پيروز و پاينده باشيد
    سعيد صفا

    ReplyDelete