Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

20 August 2009

دنیای مخابرات و ارتباطات

شصت و دومین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات منتشر شد. این شماره از ماهنامه با مطلبی با عنوان «غیرقابل قبول» که ارزیابی از عملکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است، شروع شده است.



شماره جدید ماهنامه به بخش‌هایی همچون فراخ باند (شامل نگرشی به وضعیت فراخ باند در کشورهای دیگر، نگاهی به وضعیت اینترنت در کشورمان در دولت نهم)، رقابت (شامل امنیت ملی و طرح استقلال رگولاتوری، رگولاتوری و حمایت از کاربران در زمینه کیفیت سرویس‌های ارائه شده، تنظیم مقررات به منظور تقویت رقابت)، جامعه، مدیریت، اقتصاد (شامل پایه لرزان فرضیه افزایش درآمد مخابرات با قطع پیامک، پیش درآمدی بر مدیریت ICT، صابونی برای تن همه مدیران)، اخبار، معرفی کتاب و .... تقسیم شده است.
بخش پرونده ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات شامل مطالبی با عنوان بررسی برنامه‌های پیشنهادی دکتر سلیمانی، نقد بیانیه کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین در مورد عملکرد دولت نهم، پرونده یک وزارتخانه، فقدان ساختار منطقی واحد در تهیه و تدوین گزارش‌های عملکرد وزارت ICT در دولت نهم و... می‌شود.
خبرهای ICT در ماهی که گذشت، تجهیزات اروپایی در خدمت پایش‌گری ارتباطات، گزارشی از فعالیت‌های اخیر شرکت ZTE، تازه‌های فناوری و... از دیگر مطالبی است که در این شماره به چاپ رسیده است.
شصت و دومین شماره از ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات در حال حاضر با قیمت 1500 تومان در اختیار علاقه‌‌مندان قرار گرفته است.

No comments:

Post a Comment