Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

15 August 2009

مایکروسافت بینگ را روی آیفون می‌برد

مایکروسافت رسما اعلام کرد که درصدد است موتور جست‌وجوی بینگ را بر روی آیفون نیز ارائه کند.


مایکروسافت اعلام کرده که در حال توسعه کاربردهایی برای ارائه‌دهندگان نرم‌افزار است که موتور جست‌وجوی بینگ را به آیفون اضافه کند.الساندرو کاتورسینی، مدیر ارشد برنامه موتور جست‌وجوی بینگ مایکروسافت در کنفرانسی در کالیفرنیا اعلام کرد که این کاربرد هم‌اکنون مراحل آزمایشی خود را طی مي‌کند و پیش‌بینی مي‌شود تا چند هفته دیگر بر روی گوشی هوشمند آیفون اپل ارائه شود.موتور جست‌وجوی بینگ در ماه ژوئن توسط مایکروسافت پرده‌برداری شد. بر اساس این گزارش مایکروسافت اوایل هفته جاری در کنفرانسی تاکید فراوانی بر پیوستگی میان دستگاه‌هاي موبایل و قابلیت‌هاي جست‌وجو داشته است.
همچنین گفته مي‌شود که دانشجویان دانشگاه‌هاي آمریکا و کانادا مي‌توانند متون کتاب‌هایشان را در گوشی آیفون خود داشته باشند، به جای اینکه کتاب‌ها را با خود حمل کنند. شرکت CourseSmart اقدام به ارائه متون درسی دانشگاهی بر روی گوشی آیفون کرده است.کارپردازان متون الکترونیکی کالیفرنیای شمالی روز سه‌شنبه نرم‌افزار رایگانی ارائه کردند که فرم دیجیتالی متون درسی دانشگاه را بر روی دستگاه‌هاي آیفون و آیپاد امکان‌پذیر مي‌کند. مدیر اجرایی CourseSmart مي‌گوید: ما درخواست زیادی از سوی دانشجویان مبنی بر امکان ارائه محتواهای درسی در فرم الکترونیکی بر روی آیپاد و آیفون دریافت کردیم. وی معتقد است که کاربردهای آیپاد و آیفون در آموزش باورنکردنی است. دانشجویانی که متون درسی الکترونیکی (eTextbooks) را از CourseSmart خریداری مي‌کنند، مي‌توانند این متون را در هر رایانه‌ای که متصل به اینترنت است ببینند و همچنین مي‌توانند از صفحات این متون نسخه چاپی تهیه کنند.
به این ترتیب کاربران به جای استفاده از کتاب‌هاي کاغذی برای کلاس مي‌توانند از دستگاه‌هاي آیفون یا آیپاد برای دسترسی به متون درسی به شکل آنلاین استفاده کنند.وی مي‌گوید: برای دانشجویان مهم است که امکان دسترسی به محتواهای درسی را در رنگ‌ها با همان طرح بندی صفحات شبیه یک نسخه چاپی داشته باشند و هم‌اکنون نرم‌افزار eTextbooks App به آنها این امکان را مي‌دهد.
شرکت CourseSmart نرم‌افزار eTextbooks را در سال 2007 ارائه داد و روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا کنون 5هزار و 900 کپی از آن را به دانشجویان فروخته است.شرکت CourseSmart اعلام کرده که با 12 ناشر کتب درسی برای ارائه نسخه‌هاي الکترونیکی که توسط اساتید تایید شده همکاری مي‌کند و ادعا مي‌کند که قیمت این کتب الکترونیکی نصف نسخه چاپی آنها است.
بر اساس این گزارش برنامه CourseSmart iPhone در فروشگاه آنلاین App Store هم‌اکنون موجود است.

No comments:

Post a Comment