Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

30 April 2007

بازي رايانه اي " نجات بندر"

براي نخستين بار در کشور صورت گرفت
طراحي و توليد بازي رايانه اي " نجات بندر" اولين بازي استراتژيک ايراني

موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان وابسته به سازمان تبليغات اسلامي در راستاي سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي و نشر و گسترش فرهنگ اسلامي ايراني و همچنين توليد بازي هاي رايانه اي داخلي ، براي نخستين بار در ايران اقدام به طراحي و ساخت بازي تحت عنوان " نجات بندر" که اولين بازي استراتژيک ايراني مي باشد ، نموده است.
اين بازي از لحاظ کيفيت توليد و امکانات کاملاً قابل رقابت با بازي هاي مشابه توليد شده در خارج کشور بوده و چه بسا در برخي نقاط کاملتر نيز باشد. اين بازي که توسط بخش توليد مالتي مدياي مؤسسه تبيان و با برنامه ريزي و صرف وقت و هزينه مناسب توليد شده است ، به عنوان اولين بازي استراتژيک توليد شده در داخل کشور با رعايت استانداردها و معيارهاي شاخص توليد اين نوع بازيها در سطح جهاني مي باشد.
همچنين در اين بازي سعي شده است که در اصل اول آن به جاي استفاده از خشونت بيشتر ، تفکر بيشتر جايگزين آن شود که اين مورد يکي از محاسن و برتري هاي ديگر اين بازي نسبت به بازي هاي خارجي مي باشد.
اين بازي جذاب عليرغم گرافيک ، امکانات و برنامه نويسي بسيار قوي ، بر روي اکثر رايانه هاي شخصي با حداقل امکانات روز قابل اجرا مي باشد.
پيش بيني مي شود بازي نجات بندر با قابليتهاي خاص خود و به عنوان اولين بازي استراتژيک توليد داخل با توجه به قيمت بسيار مناسبي که جهت استفاده کاربران تعيين شده است، جاي خود را در ميان بازي هاي موجود در بازار کشور پيدا کرده و حتي در پاره اي نقاط از ساير رقباي خارجي خود پيشي بگيرد.
داستان اين بازي نيز در جريان جنگ جهاني دوم اتفاق مي افتد که نيروهاي متفقين از مرزهاي شمالي کشور در بندر انزلي قصد ورود به کشور را دارند و نيروهاي ايراني به فرماندهي ناخدا بايندر مقابل آنها ايستادگي مي کنند. شايان ذکر است که گروه توليد نرم افزارهاي چند رسانه اي مؤسسه تبيان علاوه بر اين نوع بازي رايانه اي ، توليد انواع بازيهاي رايانه اي با بهترين کيفيت و بالاترين استانداردهاي جهاني را با موضوعات متنوع ديگر فرهنگي و اسلامي در دستور کار قرار داده است ، که به اين ترتيب در آينده بسيار نزديک شاهد توليد بازي هاي ديگر با قابليتهاي متفاوت و در فضاهاي گوناگون خواهيم بود.
اين بازي در حال حاضر آماده ارائه است و علاقه مندان مي توانند با مراجعه به فروشگاه اينترنتي تبيان ، نسبت به خريد اينترنتي اين محصول اقدام نمايند .
خريد بازي نجارت بندر

No comments:

Post a Comment