Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

23 April 2007

دلايل از کار افتادن بلاگرولينگ (پينگ کردن وبلاگها) از زبان صاحب جديد بلاگرولينگ

Blogrolling.com را جيسون دي فيليپو Jason DeFillippo (صاحب و مبتکر اوليه اش) در ماه فوريه 2004 به راس رادر Ross Rader (صاحب سايت TuCows ) فروخت و راس قول داده بود که اين سرويس را بهتر از گذشته خواهد کرد.
اما از وقتي که راس رادر مديريتش را به عهده گرفته نه تنها هيچ بهبودي درين سرويس ايجاد نشده بلکه روز به روز هم بدتر شد و بر تعداد کاربران ناراضي اش هم اضافه شد تا اينکه در تابستان پارسال blogrolling.com مجاني شد. و با مجاني شدنش، بر قطع و وصل شدنهاي بي دليل ، غلغله حضور کاربران ناراضي و شاکي در فوروم (تالار ) هاي گفتگو ي بلاگرولينگ، و spam posts ها افزوده شد و کيفيت سرويس پايين تر رفت و عدم پاسخگويي راس رادر به کاربرانش بيشتر شد و Tucows/Blogrolling هيچگونه پاسخي به ايميل هاي اعتراضي کاربرانش نمي دهد و حتي قسمت اخبار اين سايت هم از ماه آگست ۲۰۰۶ تابحال آپ ديت نشده. و صرفا يک پاسخ استاندارد و فرماليته ي ايميلي براي مخاطبان ارسال ميشه که فقط از اونها تشکر مي کنه .
بهر حال بعد از صدها ايميل روزانه (به قول خود راس رادر) که به راس رادر از طرف وبلاگنويسان امريکايي و غيره شده، راس رادر در کامنتي که در يک وبلاگ نوشته توضيحاتي پيرامون دلايل مشکلات فعلي بلاگرولينگ و اقدامات آينده بلاگرولينگ نوشته که خلاصه اش اينه:راس رادر ميگه که بخاطر هجوم ping-spam ( حجم بسيار بالاي پينگ هاي روزانه) سايت بلاگرولينگ دچار مشکل شده: ping-spam باعث ميشه که سيستم ping API از کار بيفته و اولويت هاش را دچار مشکل مي کنه و باعث ميشه که پينگ هاي واقعي را نشون نده و حتي اونها را ناديده بگيره و به اصطلاح اونها را از سيستمش درآپ ( drop ) کنه ...
جيسون دی فیلیپو هم ازين مسئله ناراحته چرا که ايده اش را - در دستهاي راس رادر- در حال اضمحلال مي بينه، (بلاگرولينگ تا زماني که در مالکيت صاحب اوليه اش يعني جيسون دي فيليپو بود مشکلي نداشته) و راس رادر هم خودش متاسفه ازين موضوع و ميگه که ميدونم که جيسون از ما انتظار داشت که ايده و سرويسي که بما فروخته ، با تلاشهاي ما، بهتر بشه ولي نشد. دليلش اينه که ما بعد از خريد بلاگرولينگ ، پينگ کردن وبلاگها را در اولويت و پلاتفرم اصلي مون قرار نداديم. ولي با توجه به اينکه از فوريه 2004 تا حالا، تعداد کاربران بلاگرولينگ مجاني ما شش برابر شده اند ما در حال رايزني و پيدا کردن راههاي درازمدت و عملي براي بهبودش هستيم طوريکه ديگه اين مشکل از کارافتادن بلاگرولينگ براي هميشه حل بشه. راس از کاربران خواهش کرده که اگر فکري و راه حلي بنظرشون ميرسه با او با ايميل تماس بگيرند. بهرحال فعلا هر از چندگاهي بلاگرولينگ درست ميشه و دوباره از کار مي افته. ...نوشته: اکبر شيخ زاده (تورنتو)
منابع: نارضایتی کاربران بلاگرولینگ در تالار گفتگوی این سایت : -۱- و -۲-
سایت راس رادر : http://www.byte.org/
تلفن و ایمیل راس رادر در تورنتو - کانادا- (که در سایتش گذاشته):
email: ross@tucows.comtel. +416-5385492cel. +416-8288783MSN. ross@tucows.com
منبع: فارستك

1 comment: