Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

03 May 2007

تبديل فيلم به فرمت دلخواه شما!

فرمت‌هاي مختلف براي فايل‌ها گاهي مزيت‌هايي دارند و گاه نيز همين مزيت‌ها دردسر ساز مي‌شوند.
يکي از مهم‌ترين اين نوع فايل‌ها که هميشه دردسر ساز بوده‌اند، فرمت‌هاي مختلف فايل‌هاي صوتي و تصويري هستند. همان طور که مي دانيد، فايل‌هاي تصويري در فرمت‌هاي مختلفي ارائه مي‌شوند که هر کدام از اين فرمت‌ها، ويژگي‌هاي مخصوص به خود را دارد. يکي داراي حجم پاييني است و ديگري داراي کيفيت بالا، بعضي قابليت پخش بر روي تلفن همراه را دارند و برخي ديگر فقط بر روي رايانه پخش مي‌شوند.
اين قابليت‌ها و تفاوت‌ها در برخي مواقع مشکلات بسيار زيادي را به همراه دارد که يکي از اين مشکلات، استفاده از آن‌ها در دستگاه‌هاي مورد علاقه است. فرض کنيد فيلمي را از اينترنت دانلود کرده ايد و مي خواهيد آن را روي سي دي کپي کنيد و در دستگاه ويدئو سي دي مشاهده کنيد. بيشتر فيلم‌هاي اينترنتي به دليل کم شدن حجم شان در فرمت AVI در دسترس قرار دارند و اين فرمت نيز به راحتي قابليت رايت و پخش در دستگاه ويدئو سي دي را ندارد در چنين حالتي، چه کار بايد کرد؟ مي خواهيم راه حلي مناسب براي تمامي اين موارد به شما معرفي کنيم تا مشکلي با فايل‌هاي تصويري از فرمت‌هاي مختلف نداشته باشيد.

استاد تبديل
نرم افزار پيشنهادي، Convert Master Video است و همان طور که از نام آن مشخص است، استاد تبديل فايل‌هاي ويدئويي به يکديگر است. اين نرم افزار مي تواند عمليات تبديل و جداسازي فايل‌هاي مختلف تصويري از جمله RMVB,RM,WMW,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VCD,DVD,SVCD,AVI,MPEG به يکديگر را انجام دهد.

رايت روي دي وي دي
قابليت رايت تمامي فرمت‌هاي بالا، روي دي وي دي براي مشاهده در DVD Playerهاي خانگي نيز در اين نرم افزار قرار دارد. همچنين در اين بخش، منوهايي کمکي تعبيه شده است که با استفاده از آن‌ها به راحتي مي توانيد چندين فايل را در يک دي وي دي با سرعت بالا جمع آوري نماييد.

ضبط ديجيتال
از ديگر قابليت‌هاي موجود در اين نرم افزار، امکان دريافت فيلم از منابع خارجي مختلف از جمله دوربين‌هاي آنالوگ و دي وي، وب کم، تلويزيون و ويدئو است.

استخراج صوت
فرض کنيد يک کليپ تصويري در اختيار داريد و مي خواهيد از آن در ضبط صوت ماشين استفاده کنيد. در چنين حالتي، تنها راه استفاده از آن، تبديل فايل تصويري به فرمت صوتي قابل پخش در ضبط صوت ماشين است.
براي انجام چنين کاري نيز مي توانيد از اين نرم افزار کمک بگيريد. استخراج صوت از فيلم و ذخيره آن در فرمت‌هاي MP3,AC3,RA,M4A,OGG,AAC,MP2 از ديگر قابليت‌هاي منحصر به فرد اين نرم افزار قدرتمند است.

تبديل فرمت
روش کار با اين نرم افزار بسيار راحت است. پس از نصب و اجراي آن از در محيط اصلي نرم افزار، آيکون‌هاي مختلفي را مشاهده خواهيد کرد. براي انتخاب فايل مورد نظر در اين بخش، بايد روي گزينه Browse در کنار بخش Input file name کليک کنيد.
سپس فرمت خروجي مورد نظر خود را از آيکون‌هاي ليست شده در بخش بالايي نرم افزار انتخاب کنيد و محل ذخيره فايل بعد ازعمليات تبديل را نيز با کليک روي گزينه Browse در کنار بخش Output Directory مشخص کنيد. در نهايت، با انتخاب جزييات مربوط به فرمت مورد نظر از بخش Profile، براي آغاز عمليات تبديل، روي گزينه Convert کليک نماييد. مي‌توانيد با کمک همين نرم افزار بر روي گزينه DVD Bum کليک کنيد. سپس با استفاده از پنجره جديد که به نمايش در مي آيد. دي وي دي مورد نظرتان را رايت کنيد.
اين نرم افزار، از سايت www.mcfunsoft.com قابل دانلود است.

منبع: روزنامه کليک

1 comment:

  1. فكر ميكنم اينم برنامه ي خوبي باشه
    بايد امتحانش كنم
    مرسي كه معرفي كردي

    ReplyDelete