Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

02 May 2007

با PayPal آشنا شويد

PayPal يک سرويس واسط براي خريدهاي آنلاين است. امروزه حدود 96.2 ميليون نفر در سراسر دنيا از اين سرويس براي انتقال پول از طريق ايميل، بين خود استفاده مي‌کنند. اين سرويس آنچنان داراي اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر 95 درصد خريداران eBay از آن بهره مي‌برند.
PayPal بعنوان يک واسط مالي به مردم امکان مي‌دهد تا بدون رويت مشخصات کارت اعتباري يا اطلاعات بانکي يکديگر نسبت به ارسال پول اقدام نمايند. براي استفاده از سرويس PayPal فقط به يک آدرس ايميل معتبر و يک کارت اعتباري يا حساب بانکي معتبر نياز داريد. به دليل سادگي مصرف، PayPal مورد توجه بسياري قرار گرفته است.
اين سرويس براي خريداران رايگان است و از فروشندگان مبلغي بين 1.9% تا 2.9% انتقالي را طلب مي‌کند.
اگر قصد استفاده از eBay را داشته باشيد، اين موسسه از شما مي‌خواهد تا حسابي در PayPal باز کنيد. در ضمن از سرويس PayPal براي انتقال موارد شخصي مانند جمع کردن پول براي گروه، تيم ورزشي و يا حتي خريد و فروشهاي شخصي نيز استفاده مي‌شود. اگر قصد فروش وسايل شخصي خود را داريد، خريدار مي‌تواند از طريق PayPal پول شما را بدهد.
عده اي سئوال مي‌کنند که آيا PayPal امن است؟ در جواب بايد بگويم که PayPal به امنيت بانک‌هاي آنلاين است. هرچند که هيچ سيستمي صددرصد امن نيست اما PayPal تا حد ممکن سعي کرده تا جلوي مسائل کلاهبرداري و خطاها را بگيرد. به نظر مي‌رسد که موسسه ديگري همتاي PayPal نخواهيد يافت.
اين سرويس با بهره گيري از بهترين متخصصين در تمام زمينه‌هاي کاري خود، توانسته جلوي پرداخت‌هاي ناخواسته از حساب شما را بگيرد. درضمن خريدهاي تا سقف 1000 دلار eBay از طريق PayPal بيمه مي‌شود.
براي شروع بهره برداري از PayPal مي‌توانيد اقدام به باز کردن يک حساب شخصي نمائيد. از اين حساب مي‌توانيد اقدام به خريد از eBay کرده و براي ارسال يا دريافت پول از آن استفاده کنيد. امکان ارسال وجه از طريق ايميل براي 55 کشور و منطقه وجود دارد. محدوديت اين نوع حساب آنست که فقط از حساب‌هاي ديگر PayPal مي‌تواند وجه دريافت کند و قابليت اخذ وجه از کارت اعتباري يا کارت بانکي را ندارد. اين سرويس (باز کردن حساب و نقل و انتقال پول) مجاني است. اين حساب محدوديت دريافت ماهانه دارد.
حساب "Premier" علاوه بر قابليت‌هاي حساب شخصي، توان دريافت کارت اعتباري، کارت بانکي و حساب بانکي را هم دارد. بعلاوه مشخصه‌هايي مانند سبد خريد و گزارش پرداخت نيز دارد. داشتن اين نوع حساب مشمول پرداخت هزينه است.
نوع ديگر حساب، بيزنسي است و مخصوص افرادي است که کارهاي تجاري بزرگتر دارند و يا فروشگاه آنلاين را اداره مي‌کنند. اين حساب مي‌تواند تحت نام بيزنس شما باشد. امکانات اين سيستم بسيار خوب است. براي استفاده از اين حساب هم بايد پول پرداخت نمائيد.
حساب PayPal را مي‌توان در چند دقيقه باز کرد. کارهاي بررسي اعتبار، قبلا بوسيله موسسه کارت اعتباري و بانک شما انجام شده است. حال بايد به PayPal بگوييد که اطلاعات شما را به ايميل‌تان وصل کند. اطلاعات شما بصورت محرمانه نزد PayPal ميماند و ايميل‌تان بعنوان PayPal ID واحد شما انتخاب مي‌شود. آدرس ايميل و آدرس ارسال بسته شما تنها اطلاعاتي است که به رويت در مي‌آيد.
مي‌توانيد به PayPal بگوييد که فقط در صورت خريد، از حسابتان پول بردارد. روش ديگر اينست که پولي به PayPal بفرستيد و آنرا در حسابتان نگه داريد. اين روش نيز مجاني است. واريز پول به حساب شما نيز از طريق PayPal انجام مي‌شود. چون اين انتقال هزينه اي ندارد لذا 8 روز کاري طول مي‌کشد تا پول به حسابتان واريز گردد. روش کار نيز مانند سيستم بانکي آنلاين است.
منبع: gentlesite.com

No comments:

Post a Comment