Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

21 February 2007

پلي استيشن 3; يک کنسولگري واقعي!

3 PS يا همان پلي استيشن 3، نسل هفتم بازيهاي ويدئويي شرکت سوني را تشکيل مي دهد که با ظهور خود، جانشين پلي استيشن 1 و 2 شد. اين محصول که چند ماه بيشتر از عرضه اش نمي گذرد در حال حاضر مهمترين رقيب XBOX مايکروسافت و همچنين کنسول WII محصول NINTENDO است. اين محصول در يازدهم نوامبر 2006 در ژاپن و شش روز بعد در ايالات متحده به بازار آمد و از آنجا به سرعت به هنگ کنگ و کانادا و تايوان رفت. انتظار مي رود PLAYSTATION 3 در مارس 2007 به اروپا، استراليا و سنگاپور نيز برود.
در حال حاضر، هزاران خانواده ژاپني و آمريکايي اين محصول را با قيمتي بين 450 تا 600 دلار خريداري مي کنند. ضمن اينکه در بازار سياه دانمارک و مکزيک، يعني دو کشور اروپايي و آمريکاي لاتين، PS3با قيمتي معادل 900 دلار آمريکا معامله مي شود!
از بعد تبليغاتي، آنچه که در نخستين روزهاي پرده برداري از سوني 3 باعث آشنايي مردم سراسر دنيا با اين محصول جديد و خارق العاده شده بود، تبليغات محيطي در سطح 16 ورزشگاه اروپايي همزمان با شروع مرحله گروهي رقابت هاي جام باشگاه هاي قهرمانان يوفا در روزهاي پاياني سال 2006 بود. همينطور براي تبليغ اين محصول، سه بالون غول پيکر که نوزادي عروسکي با آرم PLAYSTATION 3 را نشان مي داد به آسمان ايالات متحده فرستاده شد. همه اين اتفاقات باعث شد تا در روزهاي نخست عرضه، اين محصول عجيب رکورد فروش محصولات سوني در يک هفته را بشکند!
اين کنسول بازي، 20 گيگابايت حافظه داخلي بازي دارد که در نوع خود منحصر به فرد است. گفته مي شود نسخه نهايي PS3 با 60 گيگابايت حافظه داخلي به بازار عرضه مي شود و چندين پورت USB خواهد داشت ضمن اينکه حافظه هاي جانبي FLASH CARD را نيز پشتيباني مي کند. در نسخه فعلي، ظرفيت حافظه قابل ارتقاست هرچند که از WI-FI در حال حاضر پشتيباني نمي کند. همينطور از ديگر قابليت‌هاي آن مي توان به پشتيباني بلوتوث و نيز کارت شبکه براي اتصال چند دستگاه به يکديگر اشاره کرد! در اين کنسول جديد، شما مي توانيد با استفاده از کنترل‌هاي راه دور ويژه، بازيها را کنترل کنيد ضمن اينکه ذخيره سازي آلبوم‌هاي عکس شخصي يا مربوط به هر بازي در حافظه داخلي دستگاه با امکان بازيابي مجدد مقدور است.


سيستم عامل طراحي شده براي اين دستگاه، از يک MEDIA BAR با واسط گرافيکي بسيار قوي تشکيل شده که هشت دسته شامل گزينه‌هاي فرعي دارد. کاربران، تنظيمات، تصاوير، موسيقي ، ويدئو، بازي، شبکه و دوستان. شما مي توانيد براي دسترسي هر کاربر، پروفايلي مانند ويندوز طراحي کنيد، تصاوير خودتان را در پروفايل قرار دهيد، براي زمان روشن و خاموش شدن دستگاه، موسيقي هاي خاص درنظر بگيريد ضمن اينکه يک اينترنت اکسپلورر تمام عيار با امکاناتي که موس و صفحه کليد USB جانبي عرضه شده همراه با دستگاه به شما مي دهند، قابليت وبگردي و چت کردن به صورت آنلاين را فراهم کرده اند!
همين طور اگر بخواهيد موسيقي يا بازي‌هاي تازه منتشر شده را از سايت سوني دانلود و نصب کنيد، به راحتي با واسط اينترنتي داخلي خود دستگاه در کمترين زمان ممکن قادر خواهيد بود چنين کاري را انجام دهيد. کاري که براي کاربران فاقد کنسول بازي از سايت سوني غير ممکن است.
سوني 3 يک کنسول طراحي شده همخوان با لينوکس است و بازي‌هاي ويژه اين سيستم عامل را اجرا مي کند ضمن اينکه قرار است امکان و قابليت نصب نرم افزارهاي معمول ويندوز و لينوکس نيز به نسخه بعدي آن اضافه شود. در حال حاضر، بسکتبال NBA 2007، بازي جنگي آواي سربازان،MOTOR RACE و عصر افسانه ها از محبوب ترين بازي‌هايي هستند که براي پلي استيشن 3 عرضه شدند. با اين کنسول جديد شما مي توانيد از همه دستگاه هاي مجهز به BLUE-RAY و BLUETOOTH خود، بازي، موسيقي و اطلاعات دريافت کنيد.
منبع : KARGOZARAAN.COM

No comments:

Post a Comment