Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

01 July 2009

مكعبي براي پخش موسيقي

يك محصول ديجيتال شخصي كوچك همان چيزي است كه اين روزها مي‌تواند نظر اغلب كاربران و خريداران را به خودش جلب كند. در واقع به همين دليل هم هست كه بسياري از توليدكنندگان به طراحي و توليد چنين محصولاتي تمايل پيدا كرده‌اند.




شركت Mobiblue هم يكي از اين توليدكنندگان است كه اين روزها به خاطر محصول پرطرفدارش؛ يعني دستگاه mp3 player با نام Kube در ميان كاربران دنيا شناخته مي‌شود. اين محصول در حقيقت بيشتر به خاطر طراحي و ابعاد بسيار كوچكش مورد توجه كاربران قرار گرفته است. اين mp3 player ابعادي به شكل يك مكعب داشته و اندازه هر ضلع آن برابر 23ميليمتر است كه آن را به يك مكعب كوچك و قابل حمل تبديل مي‌كند. وزن اين محصول هم تنها برابر 18 گرم است كه آن را به مثابه يك اسباب ‌بازي كوچك نشان مي‌دهد.
Kube در واقع رقيب جدي محصول iPod مدل Shuffle در بازار است. اين دستگاه مجهز به يك پورت USB براي اتصال به كامپيوترهاي شخصي، انتقال فايل‌هاي موسيقي و شارژ شدن است تا به اين ترتيب و با هر بار شارژ كه تنها يك ساعت زمان مي برد، امكان گوش دادن به موسيقي را تا شش ساعت به طور مداوم براي كاربرانش فراهم بياورد.
طبق اعلام شركت Mobiblue اين دستگاه كوچك و جالب در حال حاضر با قيمت تنها 90/34‌دلار به بازار عرضه شده و به فروش مي‌رسد؛ در حالي كه قيمت محصول رقيب يعني iPod Shuffle برابر 79‌دلار است.

No comments:

Post a Comment