Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

04 July 2009

Dell عرضه مي‌كند

لپ‌تاپي سبك براي كاربران تجاري

- شركت بزرگ Dell به تازگي لپ‌تاپ جديدي را به بازار معرفي و عرضه نكرده است. اين لپ‌تاپ جديد از سري Vostro با مدل 1220 به بازار معرفي شده است.



Vostro 1220 در واقع مدل ارتقا يافته Vostro 1200 است كه تنها تفاوتش با آن كمبود بعضي قابليت‌هاي حرفه‌اي است. اين محصول جديد بيشتر با هدف كاربران تجاري طراحي و توليد شده و امكانات كافي را در اختيارشان قرار مي‌دهند؛ در حالي كه قيمت مناسب و منطقي دارد.
اين لپ‌تاپ مجهز به وب‌كمي با وضوح تصوير 3/1 مگاپيكسل بوده و از يك نمايشگر LCD با اندازه 1/12 اينچ بهره مي‌برد كه تصاوير را با وضوح 800×1200 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
پردازنده اين دستگاه از نوع دو هسته‌اي اينتل با سرعت 3 گيگاهرتز است و رم آن امكان ارتقا تا 8 گيگابايت را هم دارد. ظرفيت هارد ديسك اين لپ‌تاپ برابر 500 گيگابايت است.
جديدترين لپ‌تاپ Dell مجهز به Wi-Fi بوده و از اسلات كارت حافظه، تشخيص اثر انگشت، خروجي VGA براي اتصال به نمايشگرهاي خارجي و يك پورت USB پر سرعت نسخه 2 بهره مي‌برد. باتري اصلي اين دستگاه از نوع 4 سلولي است كه مي‌تواند با يك باتري شش سلولي هم جايگزين شود تا به اين ترتيب كاربرانش بتوانند تا نه ساعت به طور مداوم با آن كار كنند. اين لپ‌تاپ در دسته لپ‌تاپ‌هاي سبك بوده و وزن آن بدون باتري به حدود 5/1 كيلوگرم مي‌رسد.
Vostro 1220 كه در دو رنگ مشكي و قرمز طراحي و توليد شده به تازگي و با قيمت 799‌دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومي مي‌رسد.

No comments:

Post a Comment