Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

02 July 2009

پروژه فيلترينگ مركز در مرحله‌ تحقيقاتي است

معاون وزير ارتباطات:

معاون وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات درباره‌ پروژه فيلترينگ مركز تحقيقات مخابرات گفت: اين پروژه در مرحله‌ تحقيقاتي قرار دارد و با دانشگاه‌هاي مختلف در اين زمينه قرارداد داشته يا قرارداد منعقد خواهد شد.
كمال محامدپور در گفت‌وگو با خبرنگار «فن‌آوري اطلاعات» ايسنا، گفت: مركز تحقيقات در سال جاري قراردادهايي در زمينه آزمايشگاه‌هاي رايانه‌اي در دست انجام دارد و هفت آزمايشگاه در دستور كار است.
وي تاكيد كرد: به دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي توصيه مي‌كنم براي انجام اينگونه امور تلاش كرده و اهميت قائل شوند. او همچنين پيش از اين نيز گفته بود كه عمده تحقيقات مركز تحقيقات مخابرات ايران در زمينه فيلترينگ، نرم‌افزار است و به طور كلي دانشگاهيان و محققان و كساني كه در اين زمينه با مركز همكاري مي‌كنند، در حال تحقيق هستند. به گفته او، در حوزه پالايش نيز به منظور ايجاد دانش فني در اين زمينه تحقيقاتي با همکاري دو کنسرسيوم در حال انجام است تا تمهيدات لازم براي جلوگيري از سوءاستفاده از فضاي سايبر انديشيده شود.
وي افزوده بود: مركز تحقيقات مخابرات ايران كارهاي تحقيقاتي در زمينه فيلترينگ انجام داده و آن را در اختيار شركت ارتباطات زيرساخت قرار مي‌دهد. اما چندي پيش دكتر حميد شهرياري - دبير شوراي‌عالي اطلاع‌رساني - در تشريح فعاليت‌هاي انجامي از سوي شورا از نرم‌افزار فيلترينگ خانگي ياد كرد كه به منظور فرهنگ‌سازي درباره استفاده صحيح از اينترنت در خانواده‌ها، تهيه شده است.

No comments:

Post a Comment