Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

04 July 2009

يك دوربين جديد از سوني

شرکت سونی، یک دوربین فشرده جدید با نام SONY Cybershot DSC-S980 به بازار معرفی کرده است که با کمک آن، مي‌توانید همه خلاقیت خود را به کار ببرید. دوربین‌هاي سری S شرکت سونی، فشرده‌تر هستند با ویژگی‌هاي بهتر و پیشرفته‌تر از قبل با حالت‌هاي مختلف عکسبرداری و استفاده ساده و آسانی که این دوربین 12.1 مگاپیکسلی با صفحه نمایش 2.7 اینچی، در اختیارتان مي‌گذارد، تجربه خوبی خواهید داشت.
لرزشگیر تصویر SteadyShot، همه تکان‌هاي دوربین و لرزش‌هاي دست شما را جبران خواهد کرد و ایزوی بالای آن هم به شما این امکان را مي‌دهد که در شرایط نوری کم، عکس‌هاي شفاف و خوبی بگیرید. از سایر ویژگی‌هایی که در گرفتن عکس به یاری شما خواهد شتافت، مي‌توان به تشخیص چهره و شش حالت متنوع منظره از پیش تنظیم شده، اشاره كرد.
حسگر Super HAD CCD در اندازه 1/2.3 اینچ با رزولوشن 12.1 مگاپیکسل به شما این امکان را مي‌دهد تا عکس‌هاي باجلوه ای بگیرید، همه جزئیات را ثبت کنید و رنگ زمینه مناسبی هم داشته باشید. با دقت 12.1 مگاپیکسل، مي‌توانید عکس‌هاي با کیفیت خود را تا اندازه A3، چاپ کنید.
دوربین SONY Cybershot DSC-S980، دارای زوم اپتیکال 4 برابر است که با استفاده از آن، مي‌توانید عکس‌هاي تمیزی بگیرید و سوژه را حتی تا فاصله 2 اینچی (حدود 5 سانتی‌متر)، جلو بیاورید. صفحه نمایش بزرگ 2.7 اینچی با 230000 پیکسل از نوع TFT active matrix، تضمین‌کننده رنگ‌هایی شفاف و طبیعی است که خواندن منو و مشاهدات عکس‌ها را راحت مي‌کند. لرزشگیر تصویر دیجیتال SteadyShot، تکان‌هاي دوربین شما و لرزش‌هاي دستتان را جبران مي‌کند و از محوشدگی تصاویر جلوگیری به عمل مي‌آورد؛ به این ترتیب که به طور خودکار، دو عکس با سرعت شاتر بالا مي‌گیرد و آنها را در یک تصویر شفاف و واضح ترکیب مي‌کند.
نرم‌افزار Picture Motion Browser، نسخه 4.0، راه ساده و بی دردسری است برای انتقال فیلم‌ها و تصاویر شما به کامپیوتر و همچنین با کمک این نرم‌افزار، مي‌توانید به راحتی از سلیقه شخصی خودتان کمک بگیرید و عکس‌ها را ویرایش، سازمان‌دهی و ذخیره کنید یا حتی آنها را روی شبکه ارسال کنید. پیدا کردن عکس‌هایتان با استفاده از نرم افزار PMB بسیار راحت‌تر از پیدا کردن آنها در Calander view یا Face Search است؛ اما به هر حال، این دو گزینه را هم دوربین در اختیارتان مي‌گذارد تا عکس‌ها را بر اساس تاریخ یا بر اساس چهره‌ها، سازمان دهی و مرور کنید. اين دوربين جديد با قيمت 216هزار تومان و ضمانت ديجي كالا به فروش مي‌رسد.

No comments:

Post a Comment