Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

01 July 2009

XOFFICE يك دستگاه صحافي روميزي

عرضه يك كالاي جديد براي كاربران مختلف
عرضه كالاهاي جديد به بازار داخلي‌، چه در شرايطي كه بازار پررونق و پوياست و چه در اوضاع احوالي كه ركود دامن گير بازار باشد جالب و هيجان انگيز است.

حال اگر اين كالا براي اولين بار وارد كشور شده باشد و مصرف كنندگان آشنايي چنداني با چند و چون عملكرد آن نداشته باشند‌، بازار (حتي همين بازار راكدي كه ماه‌ها است جان فعالان بازار را به لب رسانده) عكس العمل بهتري نسبت به عرضه اين كالا نشان مي‌دهد. از سوي ديگر، نياز جامعه جوان ايراني به استفاده از فن‌آوري‌هاي جديد و پرسرعت باعث شده تا فعالان این عرصه در بروزرسانی هرچه بیشتر بازار این نوع محصولات در ایران تلاش نمایند. اين بار نيز شركت گروه مشاوران و طراحان باهر‌، به عنوان نماینده انحصاری محصولات XOffice® در بازار ايران، محصول جديدي را تحت اين برند وارد بازار كرده است كه اگرچه اين كالا چند سالي مي‌شود در بازارهاي جهاني عرضه و مورد استقبال قرار گرفته است، اما در ايران سابقه چنداني ندارد.
اين دستگاه جالب يك ماشين صحافي حرارتي رومیزی است كه ظرف مدت كوتاهي مي‌تواند اوراق مورد نياز كاربران را صحافي كند.
براي آشنايي بيشتر با اين كالا گفت‌وگويي با سید محمد حسین ياسيني - مدير عامل‌، مهندس سید‌حميد ياسيني - مدير فروش و امور نمايندگي‌ها و امير حسين شريعتمداري - مدير بازاريابي و ارتباطات گروه مشاوران و طراحان باهر داشتيم كه در متن زير مي‌خوانيد.
براي شروع، كمي درباره گروه باهر و سابقه فعاليت آن توضيح دهيد. سید محمد حسین ياسيني: گروه باهر به عنوان نماينده انحصاري شرکت‌های HORAUF® و RISSEN® آلمان‌، TAPEMATIC® ایتالیا و XOffice® انگلستان حدود چهار سال است که فعالیت خود را آغاز کرده که در حال حاضر در خصوص محصولات XOffice® عمده فعالیت خود را روی معرفی و ارائه دستگاه صحافی حرارتی رومیزی XOffice® متمرکز كرده‌است‌ و قصد دارد در ماه‌های آینده سایر محصولات این برند را به بازار عرضه نماید.
درباره دستگاه صحافي حرارتي XOffice® و عملكرد آن توضيح دهيد.
سید محمد حسین ياسيني: دستگاه صحافي حرارتي XOffice® يك دستگاه روميزي كم‌حجم‌، سريع و كم‌هزينه است كه به علت اينكه مواد مصرفي چنداني ندارد، نيازمند سرويس كردن‌هاي هرچند وقت يكبار نيست.
ضمن اينكه اين دستگاه با عملكرد سريعي كه دارد تا حد زيادي باعث صرفه جويي در وقت كاربران مي‌شود.
نكته قابل توجه در مورد كاربرد اين كالا اين است كه سهولت استفاده از اين دستگاه باعث شده نياز به كاربر حرفه‌اي و آموزش‌هاي حين خريد نباشد و كاربر با استفاده از سي دي آموزشي داخل پكيج مي‌تواند به راحتي استفاده از آن را فرا گيرد، اما براي كاربراني كه تمايل دارند از نزديك با نحوه كار اين دستگاه آشنا شوند، اين امكان وجود دارد كه قبل از خريد با نحوه كار دستگاه صحافي حرارتي از نزديك آشنا شوند.
شيوه كار اين دستگاه نيز به اين صورت است كه ابتدا دستگاه را با فشردن كليد ON روشن مي‌كنيم و پس از 2 دقیقه چراغ Ready دستگاه روشن مي‌شود‌، اوراق مورد نظر را كه مي‌تواند بين 1 تا 240 برگ باشد، داخل جلد گذاشته و داخل دستگاه مي‌گذاريم و پس از آن كليد Counter را مي‌زنيم‌. سپس بعد از 80 ثانیه صحافی انجام گردیده و بعد از خنک شدن جلد صحافی شده قابل استفاده مي‌باشد. (قابل ذکر است مدت زمان 2 دقیقه یاد شده تنها برای آماده سازی اولیه دستگاه است.)
اين كل عملياتي است كه دستگاه صحافي XOffice® كه با مدل XB-240 وارد بازار داخلي شده، ظرف مدتي بين يك تا دو دقيقه انجام مي‌دهد.
كمي هم در مورد جلدهاي اين دستگاه توضيح دهيد. اين جلدها در چه سايز و چه مدل‌هايي موجودند؟
مهندس سیدحميد ياسيني: در حال حاضر جلدهاي مخصوص دستگاه صحافي حرارتي XOffice® كه با نام (SOFT COVER) آنها را مي‌شناسيم‌، در 13 سايز و چهار رنگ در بازار داخلي عرضه شده است.
عطف این جلدها آغشته به چسب مي‌باشد‌، زمانی که اوراق را در داخل جلد قرار داده و آنها را در داخل دستگاه قرار مي‌دهیم‌، حرارت دستگاه باعث ذوب شدن چسب شده و چسبندگی بین عطف و اوراق به این واسطه ایجاد مي‌گردد‌.
سايز اين جلدها نيز از يك تا 24 ميليمتر است و هر يك ميليمتر قابليت صحافي يك تا ده برگ را دارد.به عبارتي جلد 24 ميلي متري اين دستگاه قابليت صحافي 240 برگ يا 480 صفحه را دارا مي‌باشد.
در مورد رنگ‌ها نيز بايد بگوييم فعلا اين جلدها در چهار رنگ مشكي‌، قرمز‌، سفيدو سرمه‌اي وارد بازار شده‌اند، ولي قصد داريم در آينده با توجه به نياز مصرف كنندگان رنگ و سايزها و حتي طرح و مدل‌ها را افزايش دهيم.
مزايا و احتمالا ايراداتي كه به اين دستگاه وارد است، شامل چه نكاتي است؟
مهندس سیدحميد ياسيني: صرفه‌جويي در زمان‌، سهولت استفاده و عدم نياز به كاربر حرفه‌اي‌، استحكام جلدهای صحافی شده‌، حجم و وزن كم‌، مصرف كم از انرژي برق (1.3 آمپر) و... از ويژگي‌هاي مهم اين دستگاه است.
یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه این است که به حفظ اطلاعات شرکت‌ها و مراکز گوناگون نزد خودشان کمک بسزایی مي‌كند.
همچنين صحافی همزمان چند جلد نیز به کمک این دستگاه امکان پذیر است.
در مورد معايب دستگاه نيز خوشبختانه تاكنون گزارشي از بروز اشكال و ايراد در روند كار دستگاه ارائه نشده است.
بيشترين متقاضيان اين دستگاه‌ها تاكنون كاربران شخصي بوده اند يا شركت‌ها و ادارات؟
امير حسين شريعتمداري: اين دستگاه به دليل كاربرد آساني كه دارد مورد استقبال هر دو گروه مصرف كننده قرار گرفته است که برای مثال به بانک‌ها‌، مراکز آموزشی- تحقیقاتی – پژوهشی‌، ادارات و سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی مي‌توان اشاره كرد.
با توجه به رضایت حداکثری مشتریان از استفاده از این تکنولوژی معتقدیم که این محصول به جایگاه و سهم واقعی خود هر چه زودتر در بازار ماشین‌آلات اداری دست پیدا خواهد کرد.
همچنين ما احساس مي‌کنیم جای این دستگاه در کنار هر پرینتر‌، خالی است.
با توجه به اينكه بازار كالاهاي مختلف از جمله ماشین‌های اداری طي ماه‌هاي اخير در ركود به سر مي‌برند‌، شما چطور اقدام كرده‌ايد كه در اين اوضاع و احوال بازار پر رونقي داشتيد؟
امير حسين شريعتمداري: البته شرايط بازار تا حدودي در فروش اين دستگاه تاثير داشته است‌.
به طوري‌كه ما سال گذشته فروش بيشتري داشتيم‌، ولی علاوه بر منحصر به فرد بودن این دستگاه ما معتقدیم که با داشتن یک برنامه‌ریزی کارآمد و صحیح‌، حتی در زمان رکود بازار هم مي‌توان مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه داد.
قيمت دستگاه و همچنين جلدها چقدر است؟
اميرحسين شريعتمداري: قيمتي كه براي دستگاه در نظر گرفته شده است 260‌هزار تومان است و قيمت جلدها نيز بستگي به سايز آنها دارد.
قيمت جلدها در سایزهای 1 تا 8 ميلي‌متري معادل 350‌تومان‌، در سايزهاي 10 تا 15 ميلي متري 400 تومان و در سايزهاي 18تا 24 ميلي متري نيز 450تومان است.
البته در نظر داريم به زودي جلدها را در داخل كشور توليد كنيم كه در اين صورت قيمت‌ها در حدود 20 تا 25 درصد كاهش خواهد يافت.
آيا تنها يك مدل از اين دستگاه وارد بازار شده است؟ و اگر بله آيا مي‌توان انتظار داشت، طي ماه يا حتي سال‌هاي آينده شاهد عرضه ساير مدل‌ها به بازار داخلي باشيم؟
سید محمد حسین ياسيني: بله در حال حاضر تنها يك مدل از اين دستگاه در بازارداخلي موجود است و اين احتمال وجود دارد كه با توجه به نياز و درخواست مصرف‌كنندگان ساير مدل‌ها با ظرفيت‌هاي بالاتر نيز وارد بازار شوند.
عمر مفيد دستگاه چقدر است؟
سید محمد حسین ياسيني: با توجه به استهلاک پایین این دستگاه‌، در صورتی که استفاده حداکثری از دستگاه به صورت روزانه باشد، کمپانی مادر عمر مفید این دستگاه را 3 سال اعلام داشته است‌.
در مورد خدمات پس از فروش اين دستگاه هم توضيح دهيد.مهندس سید حميد ياسيني: خدمات پس از فروش گروه مشاوران و طراحان باهر با توجه به دارا بودن افرادی که تحت آموزش‌های فنی این دستگاه از طرف متخصصین کمپانی مادر قرار گرفته‌اند‌، آمادگی خود را در ارائه اینگونه خدمات دارد.وی افزود: این خدمات به صورت یکسال تعمیر و تعویض رایگان تحت شرایط گارانتی صورت مي‌پذیرد و بعد از آن به مدت 3 سال آمادگی ارائه هرگونه خدمات را داریم.

No comments:

Post a Comment