Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

12 July 2009

خانه خود را آنلاین طراحی کنید

به دنبال طراحی خانه (اتاق، ویلا یا ...) خود هستید؟! می‌خواهید چیزی کامل از آن تصور کنید و همه‌چیز را سه‌بعدی ببینید؟! خوب ما Dragonfly را به شما توصیه می‌کنیم. نرم‌افزار آنلاینی که به وسیله آن می‌توانید محیط اتاق یا خانه خود را به طور کامل طراحی کنید و حتی دکوراسیون داخلی آنرا بچینید و به صورت سه‌بعدی آنرا ببینید.


برای کار با این ابزار، لازم نیست که اطلاعات زیادی از طراحی و کارهای گرافیکی یا نقشه‌ها داشته باشید، فقط چند تا کلیلک، کشیدن، تغییر اندازه و کارهای ساده که همه‌اش شهوری و قابل درک است! اگه The Sims را بازی کرده‌ باشید، با Dragonfly به هیچ وجه احساس غریبی نخواهید کرد. قابل ذکر است که دراگون‌فلای یک نرم‌افزار تجاری یا پولی نیست و فقط یک ابزار رایگان وبی است! ولی به اندازه بیشتر نرم‌افزارهای تجاری طراحی سه‌بعدی و طراحی دکوراسیون، کارایی دارد.

دراگون‌فلای با استفاده از خطوط کمکی خط‌کشی و نقطه‌های مهم، مرتب‌سازی را خیلی راحت می‌کنه و به راحتی به شما نشون میده که مثلا آیا مبل شما با میز شما در یک راستاست یا خیر؟ همچنین به منظور کمک برای تراز کردن دیوارها، درها و پنجره‌ها، وقتی که یکی از آنها را اضافه می‌کنید و یا ویرایش می‌کنید، قسمتی حاوی اندازه‌های آن برای شما نمایش داده می‌شود.

اجسام طراحی و آرشیتکتی زیادی در دسته‌های کاملا مرتبی و قابل جستجو در این نرم‌افزار تعبیه شده‌اند و اگر در وب‌سایت یک حساب رایگان بسازید، می‌توانید که همه کارهای خود را ذخیره کنید و از آنها نسخه‌هایی با قالب Jpeg و DWG (قالب بیشتر فایل‌های آرشیتکتی) خروجی بگیرید.

با اینکه دراگون‌فلای نرم‌افزار ساده‌ای در استفاده است، ولی بسیار قدرمتند است و حتی در بسیاری موارد از Landscape هم بهتر است. شاید روزی AutoDesk (شرکت تولیدی دراگون‌فلای و اتوکد) نسخه‌ای تجاری از آنرا هم ارائه داد.



وب‌سایت Dragonfly

No comments:

Post a Comment