Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

16 July 2009

سوني سري تلويزيون‌هاي LCD جديدش را عرضه مي‌كند

جدیدترین تلویزیون‌های ال سی دی سونی سری Xمدل450 که ترکیبی از فناوری‌هاي جديد و طراحی قاب ساده است، در آينده نزدیک به بازار عرضه مي‌شود.


تلویزیون جدید براویا سری X که دارای ویژگی‌هایی از قبیل all-new BRAVIA Engine 2 PRO، RGB Dynamic LED و تکنولوژی‌های Motionflow PRO است، به منظور ارائه بهترین کیفیت تصاویر ابداع شده است.این تلویزیون مجهز به سیستمي‌اختصاصی به نام BRAVIA Engine 2 PRO است.این سیستم سامانه تصویری پرقدرتی است که با استفاده از فناوری دیجیتال هوشمند کیفیت و شفافیت تصاویر را تقویت مي‌کند و حتی از تصاویری که از مبدا ضعیف پخش مي‌شوند تماشای تصاویری با وضوح استاندارد و Full HD را امکانپذیر مي‌سازد. فناوری BRAVIA Engine 2 PRO هم عمق بیشتر به تصاویر مي‌بخشد. با‌اين فناوری که در براویا سریx تعبیه شده مي‌توانید فیلم‌های طبیعت را به صورتی کاملا زنده و جاندار در مجموعه‌اي از رنگ‌های درخشان و با کیفیتی استثنایی در مدل‌های 46‌اينچ و 55‌اينچ مشاهده کنید.مدل X450 با ترکیب LED‌های قرمز، آبی، و سبز ، نور مناسب و کافی برای تولید تصاویری با کیفیت ‌ايجاد مي‌کند.‌اين تلویزیون مجهز به تکنولوژی‌های Motionflow PRO و Motionflow 100Hz است تا حرکات سریعی را‌ ايجاد کند. با تکنولوژی Motionflow 100 هرتز که در مدل‌های 40‌اينچ و 70‌اينچ به کار رفته، وضوح و ثبات تصویر به حداکثر مي‌رسد. این سیستم برای مشاهده برنامه‌های پرتحرک مانند مسابقات ورزشي مناسب است.
ویژگی‌های عملکرد مناسب، مانند XrossMediaBar (XMBTM) و BRAVIA Sync از دیگر ویژگی‌های مورد توجه مردم در مدل X450 است. در عین حال، همزمان با اتصال دیگر ابزارهای سرگرمي‌X450’s HDMI outlets، مي‌توانید به راحتی آن را خاموش و روشن کنید.‌ اين تلویزیون همچنین دارای USB مشاهده عکس و Photo TV HD جهت مشاهده آسان تصاویر در صفحات بزرگ است.‌اين تلویزیون علاوه بر طراحی مدرن و مناسب، از قاب زیبايي برخوردار است که با هر دکوری سازگار خواهد بود.
Bravia XMBTM توسط یک سیستم صوتی متشکل از بلندگوهای درونی به عرض 20 میلیمتر کامل مي‌شود. مدل 55‌اينچ دارای 6 بلندگوی اصلی و 2بلندگوی بم (woofer) و مدل‌های 40 و 46‌اينچ دارای 4 بلندگوی اصلی و 2 بلندگوی بم است. ‌اين تاثیرهای محیطی در ورزش، کنسرت‌های زنده یا فیلم بالاتر مي‌رود و لذت تماشای هر برنامه را بیشتر مي‌كند

No comments:

Post a Comment