Hi! We design beautiful templates.

ewe

Total Pageviews

Banner Ad

TopMenu

Featured Post 1

Featured Post 3

Featured Post 2

اميدوارم تو اين بلاگ با موفقيت عمل كنم....

Featured Post 5

Featured Post 4

Featured Post 7

Featured Post 6

Featured Post 8

Blogger news

Blogger templates

Pages

Search

About

Slider

02 July 2009

جديدترين مانيتورها Monitors

تلويزيون LCD در دل يك ميمون كوچك
اين هم يك محصول جالب و ويژه براي كاربران و طرفداران محصولات منحصر به فرد و متفاوت. اين محصول يك تلويزيون LCD كوچك براي كاربران كوچك است كه مي‌تواند توجه همه كاربران چه كوچك و چه بزرگ را به خودش جلب مي‌كند.

اين تلويزيون كه با مدل 10U1ا-K206 به بازار معرفي شده، در حقيقت نمايشگري LCD است كه در دل يك ميمون كوچك قرار گرفته است. اندازه نمايشگر اين تلويزيون برابر 10 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 600×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين تصاوير كنتراست 1 به 450 داشته و شدت روشنايي آن‌ها به 350 انسي‌لومن مي‌رسد.
اين تلويزيون كوچك داراي دو اسپيكر داخلي با قدرت 2 وات براي هر كدام است و از يك دستگاه كنترل از راه دور هم بهره مي‌برد. طول عمر لامپ اين تلويزيون برابر 30000 ساعت است. اين محصول همچنين داراي يك پورت AV بوده و از يك ورودي هدفون هم بهره مي‌برد.
كاربران همچنين مي‌توانند نمايشگر را به راحتي از بدن ميمون جدا كرده تا بتوانند آن را تميز كنند. اين تلويزيون جالب كه از مواد اوليه مناسب براي كودكان ساخته و توليد شده است، ابعادي برابر 4/6×96/14×20 ميليمتر داشته و وزن آن به حدود 56 گرم مي‌رسد. اگر به داشتن اين تلويزيون منحصر به فرد و دوست‌داشتني علاقه‌مند شده‌ايد، بهتر است بدانيد كه بايد چيزي در حدود 373 دلار براي خريدن آن هزينه كنيد.

---------------------------------------------
تلويزيوني كوچك با وضوح تصوير مناسب


شركت Hannspree كه يكي از توليدكنندگان بازار انواع محصولات ديجيتال است، در چند سال اخير به خاطر طراحي و توليد تلويزيون‌هاي LCD براي كودكان در بازار شناخته مي‌شود. اين شركت اما به تازگي محصولات جديدي را براي كاربران بزرگ‌تر طراحي و به بازار معرفي كرده است.
يكي از اين محصولات جديد تلويزيون LCD است كه با مدل ST251MKB به بازار معرفي شده است. اين تلويزيون نمايشگري 25 اينچي دارد كه تصاوير را با وضوح full HD براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
طراحي اين تلويزيون كاملا ساده بوده و بدنه آن به رنگ مشكي براق است كه اين روزها در ميان خريداران طرفداران بسياري پيدا كرده است. ST251MKB مجهز به يك پورت ويدئويي AV بوده و يك كابل HDMI با طول شش فوتي است كه مي‌تواند امكان اتصال دستگاه‌هاي مختلفي مانند كنسول‌هاي بازي، دوربين‌هاي عكاسي و فيلمبرداري و دستگاه‌هاي DVD Player را به اين تلويزيون در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.
اين تلويزيون جديد در حال حاضر با قيمت 99/399 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومي مي‌رسد.

No comments:

Post a Comment